ADMINISTRATIU DE TREBALL

Oferta d'Ocupació: Administratiu/iva d'Obra


Empresa: Solduct - Empresa Constructora

Ubicació: Barcelona i rodalies


Sobre nosaltres:

Solduct és una empresa constructora amb una àmplia experiència en l'edificació integral de projectes residencials, oficines i naus industrials. A més, s'especialitza en el disseny i l'execució de cobertes i façanes. Fundada el 2009, Solduct es recolza en un equip de professionals amb un sòlid bagatge i una trajectòria consolidada al sector de la construcció.


Descripció del lloc:

A Solduct, empresa líder al sector de la construcció, estem buscant un/a Administratiu/iva d'Obra per incorporar-se al nostre equip.


La persona seleccionada treballarà en estreta col·laboració amb el departament administratiu comptable i lequip dobra, assumint la gestió integral de la documentació i els processos administratius propis dobra, així com el suport en tasques administratives del dia a dia.


Busquem una persona proactiva, organitzada, amb atenció al detall i ganes d'aprendre. Oferim una excel·lent oportunitat de desenvolupament professional en una empresa consolidada i en ple creixement.


Funcions principals:

  • Elaboració, seguiment i gestió administrativa de contractes i comandes.
  • Comptabilització de factures i suport al departament comptable (ús de PRINEX).
  • Control i gestió de documentació dobra i de prevenció de riscos laborals (PRL).
  • Gestió en plataformes documentals com Obralia.
  • Control de costos i elaboració de reports dobra.
  • Suport en tancaments mensuals i seguiment econòmic de lobra.


Requisits:

  • Formació: Cicle Formatiu de Grau Superior o Mitjà en Administració i Finances, Grau Universitari en Finances i Comptabilitat, ADE o formació similar.
  • Experiència: Valorable experiència prèvia en administració o comptabilitat, especialment al sector de la construcció i en gestió documental d'obra.
  • Coneixements: o Maneig avançat de Microsoft Office, especialment Excel.
  • Ús d'ERP de gestió d'obres (valorable experiència amb PRINEX).
  • Coneixements bàsics de prevenció de riscos laborals (PRL) i normativa de subcontractació en construcció.
  • Valorable experiència en lús de plataformes documentals com Obralia.
  • Habilitats: Persona organitzada, meticulosa, amb atenció al detall, capacitat de gestió documental i bones habilitats de comunicació.
  • Altres: Carnet de conduir i disponibilitat per desplaçar-se a obres a Barcelona i rodalies.


S'ofereix:

  • Estabilitat laboral en una empresa consolidada i en expansió dins del sector de la construcció.
  • Retribució molt competitiva, a negociar segons experiència i perfil.
  • Excel·lent ambient de treball, amb un equip professional i compromès.
  • Participació en projectes diversos i desafiadors.
  • Oportunitats de formació contínua i desenvolupament professional real dins la companyia.


Com aplicar:

Si compleixes els requisits i estàs interessat a unir-te al nostre equip, envia el teu currículum actualitzat a empleo@solduct.es, indicant a l'assumpte “Candidatura Administratiu/iva d'Obra”.


Uneix-te al nostre equip i contribueix a liderar projectes de gran impacte!

Envia'ns un missatge